Cases

WERF07

Wie is je doelgroep? Voor het vinden van de juiste kopersgroep voor Werf07 in Scheveningen creëerden wij online betrokkenheid op Facebook, Twitter en Instagram. Op basis van de engagement kregen we een steeds beter beeld van potentiële kopers. Met die kennis konden we de socialemediacampagne optimaliseren om vervolgens nog meer geïnteresseerden te bereiken.

Berlage-Hof

Het wakker kussen van slapende prinsessen gaat ons goed af. Een mooi voorbeeld daarvan is Berlage-Hof. Een veelbelovend nieuwbouwproject in Groningen, dat onvoldoende op het netvlies van de huizenkoper stond. Met een practische en inventieve aanpak brachten we in korte tijd het contentreintje aan het rollen. Het resulteerde in een versnelde verkoop van de woningen.

Groningen Woont

Groningen Woont is bedoeld als accelerator voor het Bouwoffensief van de gemeente Groningen. Het is een platform van en voor iedereen die bij de ontwikkeling van Groningen als woonstad betrokken is. Het doel is om via de website, de pagina op Facebook en de nieuwsbrief leads en waardevolle data voor gemeente, ontwikkelaars, wooncorporaties en makelaars te genereren.

Tasman Toren

De markt voor nieuwbouwwoningen is door crisis geen aanbodmarkt meer. Het doet er nu wél toe hoe je nieuwbouw promoot. Ook de kosten van zo’n promotiecampagne doen ertoe. Marketingbudgetten voor woontorens zoals de Tasman Toren in Groningen groeien niet meer tot in de hemel. We bedachten een kostenbewuste contentcampagne voor de XXL-appartementen nadat ‘de Tasman’ was voltooid.