Content

We starten de conversatie en leveren steeds op het juiste moment nieuwe gespreksstof

In een rumoerige sociale wereld moet je voortdurend wedijveren om de aandacht van de klant. Wie daarin succesvol wil zijn, moet zich echt van zijn sociale kant laten zien. Met boeiende boodschappen die aansluiten bij wat klanten echt interesseert. En de bereidheid om aandachtig te luisteren naar hún verhaal.

Op internet en de sociale media is je verhaal nooit af. Dat is het verschil met oldskoolmarketing. Het betekent dat je doorlopend extra hoofdstukken moet toevoegen: een nieuwe landingspagina op je website, een blog of een nieuwsbrief. Zo creëer je nieuwe contactmomenten.

Door sociale media staat je product of project 24/7 ‘aan’. Op Facebook en Twitter zitten alleen is niet genoeg. Het gaat erom actief aan het gesprek deel te nemen. Niet met zendboodschappen, maar met relevante content.

Contentmarketing dus, maar waar? Simpel. Daar waar je doelgroep is. Internet, Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, het maakt niet uit. We stemmen het verhaal af op het medium en publiceren nieuwe informatie met de juiste timing en frequentie.

Ondertussen houden we ook de lijnen met jou open. Wekelijks bespreken we samen de contentkalender en relevante ontwikkelingen rond je product of project. Verder onderzoeken we nieuwe kansen. Ook rapporteren we in de vorm van een overzichtelijke infographic

Als ervaren contentmarketeers hebben we oog voor missie, mensen en middelen van je organisatie. Daarmee start het gesprek tussen ons.