Creativiteit

Ideeën voor goede content in combinatie met het gebruik van innovatieve monitoring tools. Het vormt de basis van onze creatieve werkwijze.

Met de juiste contentstrategie benut je ook beter de kansen tijdens de Zero Moment Of Truth, om met Google te spreken. Het is de fase waarin je potentiële klant zich alleen nog oriënteert en nog geen contact zoekt. Kortweg het moment waarop hij of zij iets online gaat zoeken en vergelijken. Tijdens die eerste ervaring met je product brengen wij het gesprek op gang.

SEO-vriendelijke webteksten, uitdagende blogartikelen, verrassende posts op Facebook, nieuwsbrieven die uitnodigen tot openen en klikken. Voor dat alles kunnen we zorgen. En dan wordt het pas echt interessant. Want wat gebeurt er daarna?

Hoeveel prospects bezoeken je website en wat zijn de best gelezen pagina’s? Hoeveel keer is je blog gelezen? Op welke sociale kanalen is de wisselwerking met (toekomstige) klanten het grootst? Welke berichten scoren het best? Hoe hoog is de conversie in de vorm van inschrijvingen voor nieuwsbrieven en aanvragen voor meer informatie? Met behulp van een speciaal ontwikkeld dashboard volgen we het op de voet.

In heldere taal rapporteren we vervolgens de belangrijkste uitkomsten. Zo voorzien we je bovendien van waardevolle marketinginformatie. Door samen aan de knoppen te draaien, vernieuwen we steeds het contentstrategie en het creatieve concept.